تاکید بر اجرای پروژه های مخابرات وارتقای کیفیت سرویس های مخابرات

 تاکید بر اجرای پروژه های مخابرات وارتقای کیفیت سرویس های مخابرات

به گزارش روابط عمومی GPOL به نقل از مخابرات تهران عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح امکانات و الزامات برای توسعه کیفیت خدمات گفت : استراتژی ، منابع انسانی ، سازمان دهی ، طراحی ، فرآیند ها ، تامین تجهیزات ، سرویس ، بازاریابی ، خدمات پس از فروش و استانداردها از شاخص ترین الزامات برای توسعه هستند .

بابک تراکمه عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در بازدید از منطقه ۲ ، که با حضور مهندس یافتیان مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایرانو مهندس عرب هاشمی مدیرمخابرات منطقه تهران صورت گرفت ، بر اجرای پروژه های مخابراتی وارتقائ کیفیت سرویس ها تاکید کرد و اظهارداشت : با ارتقاء ظرفیت شبکه ، مشتری باید تمام محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در یک مجموعه و نقطه تماس دریافت کرده و از پشتیبانی مناسب و خوب بهره مند شود.

مهندس تراکمه با اشاره به دسترسی به فناوری روز دنیا و ارایه خدمات نو که محرک رشد درآمد در حوزه مخابرات هستند ،گفت : تمام اقدامات ما باید در جهت رسیدن به این فناوری ها و بهبود فصای کسب و کار شرکت مخابرات ایران باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، میزان کیفیت شبکه و خدمات را اثر مستقیم در رضایتمندی مشتری دانست و تاکید کرد: با گستردگی که شرکت مخابرات ایران از بعد شبکه، تعداد مشتریان و تنوع خدمات دارد، چشم امید همه مشتریان به این شرکت است، پس ضروری ست، همواره بر اساس حفظ و ارتقا برند، بهترین و به روز ترین خدمات را به مشتریان ارایه دهیم

 

منبع: مخابرات تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =